Zasady rezerwacji wizyt

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Krok 1 --> Rejestracja konta

W celu rejestracji bezpłatnego konta użytkownika proszę kliknąć w „utwórz konto”, a następnie wypełnić krótki formularz rejestracyjny.

Po zatwierdzeniu formularza i zapoznaniu się z „Zasadami” rejestracji proszę wybrać przycisk „Utwórz konto”. Konto zostanie utworzone po aktywacji, którą dokonują Państwo poprzez sprawdzenie swojej skrzynki pocztowej i kliknięcie w przesłany link.

 

Krok 2 --> Logowanie i wybór usługi

Proszę wpisać adres poczty mailowej oraz hasło podane przy rejestracji konta. Proszę przejść do Kategorii Usług podzielonych na:

  • Rejestracja
  • Wyrejestrowanie / Zgłoszenie sprzedaży
  • Wydanie / Wymiana / Dokonanie zmian w dowodzie rejestracyjnym

Wybieramy jedną z interesujących nas usług oraz dzień i godzinę wizyty, następnie zatwierdzamy nasz wybór klikając „OK”. Otrzymają Państwo potwierdzenie z numerem rezerwacji na adres swojej poczty mailowej.

UWAGA: możecie Państwo wydrukować dostępne w aplikacji potwierdzenie mające zarówno kod kreskowy jaki numer rezerwacji lub też spisać numer wygenerowanego kodu.

 

Krok 3 --> Wizyta w Wydziale Komunikacji

Do urzędu zgłaszają się Państwo nie wcześniej niż 15 minut przed umówioną rezerwacją, w tym czasie na ekranie automatu biletowego należy wybrać przycisk "Aktywacja rezerwacji internetowej". Następnie należy odebrać wydrukowany bilet. Po wydaniu biletu proszę oczekiwać na pojawienie się Państwa numeru na monitorze LCD.

UWAGA: Nie zgłoszenie się w podanym w wyżej czasie zarezerwowanej godziny powoduje anulowanie rezerwacji wizyty.