Informacja o starostwie w tekście łatwym do czytania ETR

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

logo ETR

Starostwo Powiatowe w Kaliszu jest Urzędem.

Starostwo Powiatowe jest otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 .

 

Gdzie znajduję się Kaliskie Starostwo Powiatowe?

Starostwo Powiatowe znajduję się w Kaliszu.

Mieści się na w 3 budynkach:

  • na placu Świętego Józefa 5,
  • przy ulicy Kolegialnej 4,
  • przy ulicy Częstochowskiej 12.

 

Jakie sprawy załatwisz w Starostwie Powiatowym w Kaliszu?

Przy placu Świętego Józefa 5 jest główna siedziba Starostwa.

Tutaj znajduje się punkt informacyjny.

Uzyskasz w nim informacje o sposobie załatwienia sprawy.

Złożysz dokumenty w Kancelarii.

Możesz również zadzwonić pod nr telefonu 625014200.

Możesz wysłać maila na adres powiat@powiat.kalisz.pl.

Możesz skontaktować się również poprzez ePUAP /SPKalisz/skrytkaESP.

 

W budynku na placu Świętego Józefa 5 załatwisz sprawy zawiązane z:

  • wyrobieniem karty wędkarskiej,
  • darmową poradą prawną,
  • darmową poradą rzecznika konsumenta,
  • ewidencją gruntów i budynków,
  • zmianą użytku leśnego na użytek rolny,
  • zarejestrowaniem zwierzęcia egzotycznego,
  • wydaniem zaświadczenia do celów notarialych,
  • budową zjazdów na posesję.

W budynku przy ulicy Kolegialnej 4 załatwisz sprawy związane z:

  • uiszczaniem opłat w kasie,
  • rejestrowaniem i wyrejestrowaniem pojazdów,
  • zarejestrowaniem łodzi,
  • wydaniem prawa jazdy,
  • uzyskaniem stypendiów dla uczniów i studentów,
  • budowaniem domów i innych obiektów,
  • prowadzeniem robót budowlanych.

W budynku na ulicy Częstochowskiej 12 kupisz mapy geodezyjne.

 

Jeśli jesteś osobą niepełnosprawną też możesz załatwić wszystkie swoje sprawy.

Powiedz urzędnikom o Twoich problemach, a zostanie Ci udzielona pomóc.

Pracownicy Urzędu pomogą załatwić Twoją sprawę.

Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik, możesz z nim przyjść do Urzędu.