Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Sportowcy z powiatu kaliskiego otrzymali Stypendia Sportowe Starosty Kaliskiego

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Kaliszu i Zespół Rzecznika Klienta Energi Obrotu zapraszają mieszkańców powiatu kaliskiego na wspólny dyżur

W ramach programu współpracy Energi Obrotu (EOB) z Rzecznikami Konsumentów, przedstawiciele rzecznika klienta spółki odwiedzą biuro rzecznika konsumentów w Starostwie Powiatowym w Kaliszu (pl. Św. Józefa 5).

logo

Dyżur pracowników Energi i Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Kaliszu odbędzie się  w piątek, 28 maja 2021 roku, w godz. 10:00 - 15:00 w sali nr 1 (na parterze budynku).

Z uwagi na trwającą pandemię chętni do spotkania z przedstawicielami spółki proszeni są o wcześniejsze umówienie spotkania z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów nr tel. (62) 501 43 16, e-mail:rzecznik_konsumenta@powiat.kalisz.pl

Współpracownicy Rzecznika Klienta EOB będą wyposażeni w środki bezpieczeństwa sanitarnego – maseczki, rękawice, środki dezynfekujące oraz przesłonę z pleksiglasu.
Jednocześnie z przedstawicielami spółki w tych samych godzinach będzie można skontaktować się telefonicznie pod numerem (62) 501 43 16.

Pracownicy zespołu Rzecznika Klienta EOB w trakcie rozmów z mieszkańcami gmin powiatu kaliskiego wyjaśnią wątpliwości związane ze sprzedażą energii elektrycznej na miejscu, a jeśli będzie taka potrzeba, przyjmą zgłoszenia do dokładniejszej analizy (np. gdy konieczny będzie kontakt z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego). Rzecznik Klienta EOB to instancja, do której klienci mogą zwrócić się, jeśli w wyniku standardowego procesu reklamacji nie otrzymali wystarczająco satysfakcjonującej dla siebie odpowiedzi. W tracie dyżurów, pracownicy Energi chętnie wysłuchają również rekomendacji klientów, które mogłyby usprawnić codzienną współpracę ze spółką.